donderdag 8 november 2012

Zijn dromen bedrog..??

Het is teveel!
Ik weet het niet meer!
De depressiviteit probeert mij in zijn macht te krijgen.
Ik ligt in bed.. Ik trekt de dekens over mijn hoofd..
Het bed is mijn veilige haven.
Heel de wereld is ………
Ik barst weer voor de tachtigste keer in tranen uit..
Niemand kan mij troosten
Het is mijn lijden mijn depressie.
Ik valt in slaap.
In één keer schrik ik wakker… Dat is RAAR…,
Weer slapen.

Iedere keer als ik net in slaap bent gaat mijn lichaam draaien.. Horizontaal, Verticaal.. Heel hard.. Zo hard dat jik er angstig van wordt en dan maak ik mijzelf wakker.

Wat is dit??
De droom blijft steeds terug komen.. en iedere keer wordt ik weer angstig wakker..
Dit moet worden uitgezocht.. Dit moet iets beteken..
Eerst wordt er een boek gekocht, waar dromen in worden uitgelegd.
Maar daar staat niet echt iets in. In ieder geval niets over het draaien van het lichaam..
Dan hoor ik een reclame spot.. Het is een telefoonnummer wat je kunt bellen over een bepaald onderwerp.. En dan zoeken hun de persoon of het bedrijf die je nodig hebt.. DAT IS HET..

Het nummer wordt gebeld en de situatie word uitgelegd, ze hebben iemand gevonden op een school. Ik wordt doorverbonden.
Een vrouw neemt de telefoon aan..
Nogmaals leg ik de situatie uit.. Ik hebt een hoop meegemaakt, ik staat aan het begin van een depressie en ik heb steeds de zelfde dromen waarin mijn lichaam heel hard draait waarna ik angstig wakker wordt.

De vrouw stelt mijgerust: Dit komt vaker voor.
Je hebt een hoop mee gemaakt, daardoor heeft je geest pijn.. Zo’n pijn dat dit niet in het lichaam kan worden opgelost.. Dus je geest neemt afstand van het lichaam om te kunnen genezen.. Het advies laat de droom doorgaan maak jezelf niet wakker en laat het gebeuren..

SORRY.. Laat het gebeuren.. en dan uit mijn lichaam gaan.. JA.. en als ik dan niet terug kan.. of het lichaam STOPT ermee.

De vrouw, nee wees gerust.. Je kunt jezelf altijd wakker maken.. probeer het maar en als het niet lukt, kan je altijd weer bellen.. Nu succes..

BEDANKT!!

Weer slapen
Draaien ..Angst.. Rustig blijven..
Na heel hard draaien stopt het draaien. Ik valt.. Ik voelt een lauwe wind langs mijn lichaam wapperen.. Best een prettig gevoel.. Ik zweeft nu net boven mijn lichaam.. kijk maar ik kan mijzelf zien liggen.. Ik voel me vrij.. en dan wakker..

Nee.. Dit geloof je niet..
Dit moet je zelf ervaren om het te kunnen geloven..

Maar het gevoel is geweldig..
Zo komt de droom nog een paar keer terug.. Tot de laatste keer..
Ik draait.. het stopt.. Ik valt.. Ik bent in een soort.. Tunnel.. Ik zie geen hand voor ogen.. Een STEM.. Ik hoort mijn naam en mijn geboorte datum..

En dan WAKKER..

Zo spontaan als de dromen waren begonnen zo in eens waren de dromen niet meer..
De gevoelens van depressiviteit waren weg.. Een nieuw begin!! Het oude is afgesloten..

Het verhaal is Bizar!! Nog steeds..

Het word je gegeven het is puur natuur..
Dus luisteren naar je LICHAAM en GEEST.. is zo GEK nog niet..!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten